Użytkownik
KeVStreme_PL
//undo [ilość powtórzeń] Cofa ostatnio wykonane czynności.
//redo [ilość powtórzeć] Ponawia cofnięte czynności.
/clearhistory Czyści historię.
Zaznaczanie
//wand Daje różdżkę – domyślnie drewnianą siekierę. Naciśnij lewym klawiszem myszki na blok, żeby zaznaczyć go jako pierwszy punkt, a prawym, żeby zaznaczyć drugi.
/toggleeditwand Wyłącza moc różdżki do zaznaczania, pozwalając używać jej jak normalnego narzędzia.
//sel <cuboid|poly> Wybierz sposób zaznaczania – cuboid lub wielokąt.
//pos1 Ustawia pierwszy punkt zaznaczenia na blok nad tym, na którym stoisz (czyli ten w którym masz nogi).
//pos2 Ustawia drugi punkt zaznaczenia na blok nad tym, na którym stoisz
//hpos1 Ustawia pierwszy punkt zaznaczenia na blok, na który patrzysz.
//hpos2 Ustawia drugi punkt zaznaczenia na blok, na który patrzysz.
//chunk Zaznacza chunk, w którym jesteś.
//expand <wartość> Rozszerza zaznaczenie w kierunku, w który patrzysz.
//expand <wartość> <kierunek> Rozszerza zaznaczenie w wybranym kierunku (north, east, south, west, up, down).
//expand <wartość> <wartość w drugą stronę> [kierunek] Rozszerza zaznaczenie w dwie strony naraz.
//expand vert Rozszerza zaznaczenie maksymalnie w pionie – od bedrocka do nieba.
//contract <wartość> Kurczy zaznaczenie w kierunku, w który patrzysz.
//contract <wartość> [kierunek] Kurczy zaznaczenie w wybranym kierunku (north, east, south, west, up, down).
//contract <wartość> <reverse-wartość> [kierunek] Kurczy zaznaczenie w dwie strony naraz.
//outset [-hv] <wartość> Rozszerza zaznaczenie w każdą stronę.
//inset [-hv] <wartość> Kurczy zaznaczenie z każdej strony.
//shift <wartość> [kierunek] Przemieszcza zaznaczenie. Nie przesuwa zawartości.
//size Wyświetla rozmiar zaznaczenia.
//count <materiał> Wyświetla ilość zaznaczonych bloków.
//distr [-c] Wyświetla rozkład bloków w zaznaczeniu.
Modyfikowanie regionów
//set <materiał> Zamienia wszystkie zaznaczone bloki na wybrany rodzaj bloków.
//replace <na materiał> Podmienia wszystkie zaznaczone bloki z wyłączeniem powietrza.
//replace <z materiału> <na materiał> Zamienia wybrany rodzaj bloków na inny.
//overlay <materiał> Pokrywa wszystko co zaznaczone wybranym blokiem.
//walls <materiał> Tworzy ściany dookoła zaznaczenia z wybranego bloku.
//outline <materiał> Obudowuje zaznaczenie wybranym blokiem.
//smooth [iterations] Wygładza zaznaczony obszar.
//regen Regeneruje zaznaczony obszar.
//move [odległość] [kierunek] [leave-id] Przesuwa zawartość zaznaczenia.
//stack [odległość] [kierunek] Duplikuje zaznaczenie w wybranym kierunku.
Schowek
//copy Kopiuje zaznaczenie w odniesieniu do twojej pozycji.
//cut Wycina zaznaczenie.
//paste [-ao] Wkleja zaznaczenie ze schowka.
//rotate <kąt w stopniach> Obraca zaznaczenie ze schowka.
//flip [kierunek] Odwraca zaznaczenie ze schowka.
//load <nazwa pliku> Ładuje plik .schematic do schowka.
//save <nazwa pliku> Zapisuje schowek do .schematic.
/clearclipboard Czyści schowek.
Kreacja
//hcyl <materiał> <promień> [wysokość] Tworzy pionowy, pusty cylinder.
//cyl <materiał> <promień> [wysokość] Tworzy pionowy cylinder.
//sphere <materiał> <promień> [raised?] Tworzy kulę. Jeżeli w miejscu [raised?] wpisze się yes, kula tworzy się tak, że gracz stoi na jej dnie.
//hsphere <materiał> <promień> [raised?] Tworzy pustą kulę.
/forestgen [rozmiar] [rodzaj] [gęstość] Tworzy las.
/pumpkins [rozmiar] Tworzy las dyń.
Edycja terenu
/toggleplace Toggle between using pos #1 or your current position.
//fill <materiał> <promień> [głębokość] Wypełnia dziurę.
//fillr <materiał> <promień> Wypełnia dziurę rekurencyjnie!?
//drain <promień> Wysusza pobliskie zbiorniki lawy/wody.
/fixwater <promień> Wyrównuje pobliskie zbiorniki wody.
/fixlava <promień> Wyrównuje pobliskie zbiorniki lawy.
/removeabove [rozmiar] [wysokość] Usuwa bloki nad twoją głową.
/removebelow [rozmiar] [wysokość] Usuwa bloki pod twoimi stopami.
/replacenear <rozmiar> <z bloku> <na blok> Podmienia wszystkie bloki w określonej okolicy.
/removenear [materiał] [rozmiar] Usuwa wszystkie bloki w określonej okolicy.
/snow [promień] Symuluje opad śniegu.
/thaw [promień] Usuwa śnieg.
//ex [rozmiar] Gasi ogień.
/butcher [promień] Zabija pobliskie moby.
/remove <rodzaj> <promień> Usuwa “luźne” bloki w określonej okolicy. Możliwe rodzaje – items, arrows, tnt, minecarts, boats, paintings. Nigdy nie bylem adminem i hcem zobaczyc jak to jest nazywam sie kevin lubie grac na dyrtowni Mozna mi zaufac na 1000000000%
Offline
Użytkownik
Chcial bym zostac adminem....
Offline
Użytkownik
bo duzo sie czyta i oglada filmiki z komendami
Offline
Zbanowany
Jestem na NIE , znam cię z serwera MrSoban1999 i u ciebie nie jest dobrze z ortografią , a tutaj nie ma żadnego błędu w komendach , z internetu
Dziękuje dobranoc.
Offline
Zbanowany
-3 na NIE
-Komendy z internetu
Wykorzystałeś już 2 szanse , ostatnia ci została co do Moda.
Podanie rozpatrzone NEGATYWNIE
Amen.
Offline
Podanie Na admina chciałbym nim byc Nick na serverze jojkokoko123 mam bana od bob1 bez żadego powodu wbiłem zapytałem cie jakie forum on nie odpowiedział i bana dostałem proszę o u komendy znam takie
//undo [ilość powtórzeń] Cofa ostatnio wykonane czynności.
//redo [ilość powtórzeć] Ponawia cofnięte czynności.
/clearhistory Czyści historię.
Zaznaczanie
//wand Daje różdżkę – domyślnie drewnianą siekierę. Naciśnij lewym klawiszem myszki na blok, żeby zaznaczyć go jako pierwszy punkt, a prawym, żeby zaznaczyć drugi.
/toggleeditwand Wyłącza moc różdżki do zaznaczania, pozwalając używać jej jak normalnego narzędzia.
//sel <cuboid|poly> Wybierz sposób zaznaczania – cuboid lub wielokąt.
//pos1 Ustawia pierwszy punkt zaznaczenia na blok nad tym, na którym stoisz (czyli ten w którym masz nogi).
//pos2 Ustawia drugi punkt zaznaczenia na blok nad tym, na którym stoisz
//hpos1 Ustawia pierwszy punkt zaznaczenia na blok, na który patrzysz.
//hpos2 Ustawia drugi punkt zaznaczenia na blok, na który patrzysz.
//chunk Zaznacza chunk, w którym jesteś.
//expand <wartość> Rozszerza zaznaczenie w kierunku, w który patrzysz.
//expand <wartość> <kierunek> Rozszerza zaznaczenie w wybranym kierunku (north, east, south, west, up, down).
//expand <wartość> <wartość w drugą stronę> [kierunek] Rozszerza zaznaczenie w dwie strony naraz.
//expand vert Rozszerza zaznaczenie maksymalnie w pionie – od bedrocka do nieba.
//contract <wartość> Kurczy zaznaczenie w kierunku, w który patrzysz.
//contract <wartość> [kierunek] Kurczy zaznaczenie w wybranym kierunku (north, east, south, west, up, down).
//contract <wartość> <reverse-wartość> [kierunek] Kurczy zaznaczenie w dwie strony naraz.
//outset [-hv] <wartość> Rozszerza zaznaczenie w każdą stronę.
//inset [-hv] <wartość> Kurczy zaznaczenie z każdej strony.
//shift <wartość> [kierunek] Przemieszcza zaznaczenie. Nie przesuwa zawartości.
//size Wyświetla rozmiar zaznaczenia.
//count <materiał> Wyświetla ilość zaznaczonych bloków.
//distr [-c] Wyświetla rozkład bloków w zaznaczeniu.
Modyfikowanie regionów
//set <materiał> Zamienia wszystkie zaznaczone bloki na wybrany rodzaj bloków.
//replace <na materiał> Podmienia wszystkie zaznaczone bloki z wyłączeniem powietrza.
//replace <z materiału> <na materiał> Zamienia wybrany rodzaj bloków na inny.
//overlay <materiał> Pokrywa wszystko co zaznaczone wybranym blokiem.
//walls <materiał> Tworzy ściany dookoła zaznaczenia z wybranego bloku.
//outline <materiał> Obudowuje zaznaczenie wybranym blokiem.
//smooth [iterations] Wygładza zaznaczony obszar.
//regen Regeneruje zaznaczony obszar.
//move [odległość] [kierunek] [leave-id] Przesuwa zawartość zaznaczenia.
//stack [odległość] [kierunek] Duplikuje zaznaczenie w wybranym kierunku.
Schowek
//copy Kopiuje zaznaczenie w odniesieniu do twojej pozycji.
//cut Wycina zaznaczenie.
//paste [-ao] Wkleja zaznaczenie ze schowka.
//rotate <kąt w stopniach> Obraca zaznaczenie ze schowka.
//flip [kierunek] Odwraca zaznaczenie ze schowka.
//load <nazwa pliku> Ładuje plik .schematic do schowka.
//save <nazwa pliku> Zapisuje schowek do .schematic.
/clearclipboard Czyści schowek.
Kreacja
//hcyl <materiał> <promień> [wysokość] Tworzy pionowy, pusty cylinder.
//cyl <materiał> <promień> [wysokość] Tworzy pionowy cylinder.
//sphere <materiał> <promień> [raised?] Tworzy kulę. Jeżeli w miejscu [raised?] wpisze się yes, kula tworzy się tak, że gracz stoi na jej dnie. bAN KICK banuje kick kickuje i bana niema xd .
Offline
Ja pierdziele Sory za przeklinanie Ale czekam na unbana juz kilka dni z 15dni albo i moze 5dni ja nic złego nie zrobiłem dostałem od dokotra Adminisatrego Boba1 proszę o unban ja nic złęgo nie reklamowałem i nic pozatym a on banował za powud Zbanowany no dalej kurwa no na bocianie kur siedzi i cie tarkocze po swojim cycku co to za powud ZBanowaqny no dalej nie jmorzse być i to nie słuzny ban i chciał byc modem Adminem serwa waszego ale najpierw ub poporszę i serio mam 13 lat
Offline
15 dni? hahahahahahaahahahahahaahah około od 3 dni masz bana a admina NIE dostaniesz bo zaspamujesz czat reklamami żegnam
Jak by co to do jokoko
~Freed
Offline
Użytkownik
Vederesk321 to juz wiem kim jestes jestes sobanem jeszcze pamietam jak dawales mi domek na livecraft
Offline
Zbanowany
KeVStreme , ja nie soban , soban to pipka , ja to Vadereks nie soban -.-
Offline